1st SPECIAL GIVEAWAY CONTEST by Qaleshya Umairah


Selamat malam .. 
gua sedang dilanda kemurungan yang teramat tapi gua gagahkan diri untuk join contest ni .. apasal gua nak sangat join contest ni ? sebab ia berkaitan love story ♥ .. auwwwww seronok sangat .. gua tak kisah menang ke tak tapi yang penting gua nak orang tahu yang gua sedang bahagia ♥ .. 

*klik banner*

akak contest tu nak ceritanya dipendekkan sedangkan memang takleh nak pendekkan sebab nanti ceritanya dan kesweet`an kami tu dah takde .. cettttt -,-' .. let`s begin the story :

cerita ini tidak sesuai dibaca remaja berumur 10 tahun kebawah .. 
disini gua nyatakan yang gua taknak cerita pasal kesedihan yang gua pernah alami dengan diatetapi hanya kebahagiaan kami je yang gua akan cerita :)


Percaya pada cinta tidak memandang kepada umur ? yeahh itulah yang sedang gua lalui sejak 4 tahun yang lepas .. kisah dimulakan begini , gua berada di tingkatan 2 dan si Dia di tingkatan 1 .. sedang gua bergegas nak ke kelas dengan pantasnya sebab baru balik dari rehat tetiba gua rasa macam ada orang perhatikan gua dari atas tapi siapa ? ahh masa tu gua watdono je sebab gua memang dah lambat gila nak masuk kelas .. esoknya , gua fikir dah takde dah tapi tetiba ada orang switt gua dari tingkat 4 , jadi dengan lenggang kangkung dan se cun yang boleh gua pun buat muka ala2 yuna pandang atas .. gua tengok dia senyum2 tengok gua sambil buat gaya tangan nak minta nombor phone , seriously gua takleh nak bagi masa tu sebab gua takpakai phone lagi jadi gua takbagi .. tapi gua rasa dia ni terlampau suka gua sampai hari2 berikutnya setia menunggu gua di tingkat yang sama sambil usha2 gua .. perghh gua malu2 kucinglah ~gua tak ingat tarikh gua bagi no. dekat dia tapi masa tu dia memang happy gila gua tengok*macam kena sawan* .. dari situ bermula episod adegan drama bermesej .. auwww ♥ tapi hampa sebab masa tu gua macam tertipu sebab dia dah ada couple dan couple dia tu adalah musuh gua ..shitt -,- !tapi tapi tapi dia sanggup tinggalkan couple dia tu sebab nak bersama dengan gua .. pftttt!#@$%^%^&#@ , gua rasa masa tu gua takdelah se cun neelofa mahupun se omeyy izara tapi kalau dah namanya cinta itu buta ..takdapat nak nolong ~


04.02.2008-declare couple sebab gua dah sayang dengan dia .. macam2 halangan tapi kami sentiasa amalkan prinsip sayang menyayang dan kepercayaan ..sepanjang kami bersama , ada sekali dua juga dia nak gua bawa jumpa family gua tapi gua kann penakut bak kata yuna tapi dia terus minta nak jumpa family .. gilalah dia ni kann ? tapi gua tetap juga turut permintaan dia nak bawa dia jumpa family tanpa memikirkan risiko dan alhamdulilah family gua terima dia seadanya .. sampaikan hari2 ibu tanya 'farhan dah lama takdatang?' .. hye lebih gatal ibu gua ni kann ? bagi tahu ayah kang ! 


04.02.2012-genap 4 tahun kiteorang couple dan kami sentiasa melalui titik2 bahagia .. cuma hari ni je tak sebab ada ke patut dia lupa gua punya birthday .. 
tomoi muka kau kang keding  ..gua merajuk lu xpujuk .. gua menangis lu tak bagi tisu pun .. gua macam nak sepak2 muka lu tapi lu elak .. tapi hari ni ..... gua merajuk sebab lu tak ingat birthday gua .. gua merajuk menangis berguling2 atas rumput sambil tadah air mata gua dalam baldi tapi lu buat dono je .. gua tahu lu sayang gua kann ? last2 lu pujuk gua .. gua takleh tahan jadi gua amik baldi lain gua nangis kasi penuh baldi tu :) (Y) .. you are so sweet sayang ♥ ..

gua sentiasa berharap gua akan tetap bersama dengan lu .. 
dan lu tetap bersama gua ..
Mohd Noor Farhan , i akan tetap sayang you walaupun you dah tua kerepot , 
dah tak handsome , dah rongak , makin hitam macam bontot kuali ..
i janji i akan sayang you walaupun you tolak i dekat gaung , gunung berapi , tasik , laut ..
i akan tetap sayang you walaupun masa tu you dah benci dengan i ..
you kena hargai orang macam i yang se cun izara aishah ni tahu ..
HAHAHA :) 
sentiasa doakan kami ♥ 
gua harap cinta babun kami ni berakhir ke puncak KLCC .. 
ingat tu tau sayang ♥


THE END OF THE SWEET  LOVE STORY ♥ 
Nurul Shafiqah :)

5 comments:

  1. HAHA ! lwk laa awk neh :) nice story

    ReplyDelete
  2. @nadia farhana kelakar ke macam tu ? ishhh kann sedih tu .. HAHAHA :)

    ReplyDelete
  3. haha....tak sure nak sedey atau ketawa...tp mmg kelakar & sweet...hehe moga lu bahagia sentiasa bersama tersayang...^_^

    gua pun dari segmen yg sama...

    http://qasehcinta88.blogspot.com/2012/06/1st-special-giveaway-contest-by.html

    ReplyDelete

tinggalkan ayat manis korang :)