entry paling kebaboommm ..

selamat petang ..

yuhuu , gua dah kembali dengan wanginya .. tetiba gua tengah comel2 kan muka gua yang sememangnya dah comel macam yuna ni , gua rasa konfius .. rasa konfius yang macam mana ? gua konfius lah .. blog gua ni sebenarnya atas function apa .. lu tahu tak ? perghhh gua tak tahu lah blog gua ni nak diklasifikasikan blog yang macam mana .. perghh ayat gua ~ ..

kalau orang yang selalu usha blog gua , err = =' ada ke orang nak usha blog gua macam orang usha blog LYSSA FAIZUREEN  , EIJAT ABDULLAH , YUYU ZULAIKHA , FATIN LIYANA , JEJARI RUNCING , MIA LIANA , PUPEL LIYANA .. perghhh tu blogger febret gua tu .. nanti ada masa gua buat entry khas untuk blogger febret gua ni okayy ..ehh sambung balik ..kalau ada yang usha blog gua ni , yakin dan pasti yang korang mesti boring sebab termengandungnya blog ni kebanyakkannya ialah entry pasal GA , contest , segmen .. alahaii boring kan ? 

exceli , gua boleh dikategorikan sebagai seorang blogger yang sangat malas nak menghapdate entry .. 'wehh , kalau macam tu buatpa kau buat blog ' , lah dah minat gua macam tu .. baling bola bowling kang ! .. ehh , pernah korang tahu yang melalui blog ni , banyak kita boleh buat tahu tak ? boleh dapat duit , kenal blogger2 yang tak pernah kenal .. dari tak kawan boleh jadi bestfriend forever .. acecehhhhh ~ paling penting , kalau kita ada musuh , kita boleh update dekat blog , nak nak lagi dia follow .. padan muka dia .. hew hew hew*trend ketawa sekarang* ..
tapi sebaik2 gua yang comel macam yuna ni , gua tak pernah update pasal musuh gua , sebab buat semak je .. HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D 

hah ? dengar tak ? lagu blog gua pun ..wooooo tangkap cintan .. meleleh hingus air liur semua dengar lagu ni kan ? kih kih kih .. nampak sangat gua tak tahu nak uruskan blog ni .. dalam hati macam nak delete je blog ni tapi wooooooo wooooo ai ni , sayang bro -,- .. gila ke nak delete blog ni ? orang gila pun tahu erti penyesalan tu macam mana .. 

tapi , hasrat gua tinggi lu tahu ? gua nak jadi macam eijat abdullah tu .. ala blogger lelaki yang kacak lagi handsome tu .. dah lah lelaki tapi dia punya blog dan gaya penulisan dia dalam blog dia tu , aduhai malu blogger perempuan macam ni .. walaupun dalam entry dia tu dia suka sangat pada norlia ghani tapi perghhh sotong salut tepung lah dekat dia .. best sangat :) .. dah tak mahulah puji lebih2 .. kang dia baca entry ni kang , kembang semangkuk kang ! HAHAHAHA :D .. hai tu pun kalau dia bacalah .. *PELANGIN ANGAN KU MUSNAH* ..eishh apa kaitan entah dengan pelamin .. alahaii :/

next entry , watch out babe :)

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)