Aqasha kata 'inginku gigit2 telinga kecilmu' *entry merepek di petang hari*

selamat petang , huh berpeluh2 gua baru keluar dari celah dapur .. patutlah gua masak tadi , lauknya masin ada peluh gua rupanya*puihhhhhhhhh selisih siot* .. memang gua taksentuh dah lauk tu kalau ada peluh gua .. cettttt -,-' selekeh ~

wehh , gua tadi buat kentang putar , perghhh terputar2 tangan gua sebab nak putar kentang tu .. ala lebih je cerita ni .. ehh really ni tau .. err tu lah aqasha makan kentang putar yang gua buat pun terkulat2 muka dia lepas tu pengsan terus .. alahaii teruk sangat ke rasanya ? aqasha ni memang nak kena gigit telinga dia ni kan .. tulah pandai nak gigit telinga anak dara orang je .. gedik ~

fuhhh .. gua exceli nak share cara2 nak buat kentang putar .. mana tahu lepas ni boleh lawan kentang putar atok cagu yang suka bajet senyum je depan pintu KFC tu kan .. HAHA :D ..tapi gua malas pula nak share sebab korang expert kan ? gua apalah sangat ? 
cettt-,-' .. asal gua cakap macam keling .. fuhh kalau awie dengar ni , lari dia tinggalkan gua ni ..  gua memang malas nak share .. kang akak2 blogger gua baca kena gelak je .. baru sekarang pandai nak buat kentang putar .. alahaii toq :)

hmm , korang nak tahu gua mimpi siapa ? gua mimpi zaynn malik kata nak kawin dengan gua .. fuhh , jelly lah korang kan ? BHAHA :) .. perghh kalaulah zaynn tu jiran sebelah rumah gua je , dah lama gua ajak kawin .. ehh gadis semua , jangan berangan nak rampas zaynn dari gua , gua suruh aida aris hempuk korang pakai senduk ! .. 

korang .. gua walaupun nampak macam kanak2 ribena yang memang hiperaktif tahap beruang kutub , tapi hati gua lembut macam tisu .. gua sedih bila tengok kawan2 gua semua hangout sesama .. asal wehh ? lupa dekat gua ke ? gua hidup lagi doee .. kalau nak bahagikan harta pusaka gua pun tunggu gua mati dululah .. kan gua dah pesan , even kita dah takjumpa dan  taksekolah sesama lagi tapi tapi tapiiiiiiiii 'JANGAN LUPAKAN GUA' .. gua dah pesan kann ? ni bila gua buat status panas punya macam cekodok goreng panas2 , asal korang nak terasa ? gua takmention nems sesiapa pun .. ohh maybe korang sedar yang memang korang dah lupakan gua kan ? hah sedar pun*kesat hingus* ..korang nak tengok status apa aku buat ? ni hah :

*extra besar*

see , status panas punya .. gua memang nak tuju dekat tettttttt tapi after 5minit , ada status  tettttt kata diorang taklupakan gua .. puihhhhhhh kentut gua lu orang cium*sensor*.. korang memang dah lupa gua .. apa korang ingat gua bodoh ? takpe2 , gua tahu gua comel macam yuna , takpe gua tak kesah ..asalkan korang bahagia okayy ..gua dah biasa kena macam ni ..

dah lah , gua nak siap2 malam ni ada konsert , retis undangan Yuna yang takcomel macam gua ni ..HAHA :)  .. muntah2 korang baca kan ? gua tahu gua comel macam lisa surirumah ♥
.. jelly yuna kawww !

assalamualaikum :) (Y)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)