Nak juga macam ni ke ?


Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta.

cehhh .. geli geli badan macam kena geletek dengan ulat gonggok -,- .. ftttttt tak suka tak suka*gaya meimei*  ..gua yang jiwa keras*keras ke?* ni bermadah bagai ? tolong sediakan baldi please -,-' .. dah2 penat yuna tunggu nak baca entri gua ni pasal apa , sat ehh yuna , gua update sat :) .. ehh ehh dah lama tak stalk blog eijat ~ rindu pula dengan entri nak baling kelapa dia tu :) heeeeee ~

Sejak ibu meniaga ni , gua dah macam PA ibu dah .. ibu suruh tu , suruh ini , sampai gua nak pegi dating dengan caprice pun tak dapat .. gua busy gila macam gua pula yang masak semua lauk untuk jualan tu , well , gua anak kampung je bak kata jimmy pelikat cap gajah tonggeng tu ~ astaga , apa gua merepek dari tadi ? err gua nak story apa tadi ? siapa tahu gua bagi percutian honeymoon dirumah sendiri*ayat minta duit penampar* .. ohh gua nak cerita pasal blog gua yang omeyy ni .. omeyy kann kann ? nasha aziz pun kata comel kau ! jeleouslah tu kann ? 

hari ni , gua tak busy sangat .. asal gua tak busy ? ehh suka hati kitalah ~ fizo omar tak ajak pegi date hari ni tu yang tak busy sangat jadi bila dah takde benda kejadah nak buat , gua pun salinkan baju dari pink ke hitam ada bintik2 ungu .. omeyy kann ? exceli , gua taksuka pink sebab pink nampak macam girly sangat tapi sejak greyson chance belikan gua tudung kaler pink leopard gitu , gua terus jatuh cinta dekat greyson pink tu :) nyummmm nyummm pink ♥ .. sayang sangat dekat pink sampai semua dekat blog ni gua bubuh kaler pink .. tapi gua pelik , gangster comel dan kemetot datang jengah blog ni mesti kata : 

*nama dirahsiakan*

see , blog purple ? blog gua kaler pink lah ~ marah sangat ni ..tapi nasib baik dia kata blog gua comel kalau tak memang gua nak saman dia*tak memasal* ..tapi sebab korang suka sangat purple dan gua sememangnya minat purple juga so , background tu gua tukar kaler purple .. omeyy kan ? gua tahu gua omeyy :) (Y) 

Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

Nak tempah edit blog ?
sorry perkhidmatan tidak disediakan .. gua tak sampai hati nak hancurkan blog korang :)
jangan tengok lama2 blog gua ni tau .. nanti mata korang juling -00-


-kbhaii :)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)