Kentut sepah sepah (entry menggedik)


selamat malam .. bagi2 yang tengah sedap menyantap santap sentap nasi 10 pinggan tu , baik berhenti ! baca entry aku ni dulu :) orang cakap 'tuah ayam nampak dikaki , tuah manusia siapa yang tahu ' kann ? kann ? ehh uolls , ayam tu kalau dah kais2 tanah tu nak yakkkk , agak2 dia basuh kaki dia tak ? ehh ayam kalau nak yakkkk , kais tanah ke ? OMG , tu kucing bukan ayam .. see , kann aku dah kata baik berhenti makan , sebab aku nak cerita pasal yakkkkk cirit je ni hah .. Yuna kalau baca ni , sure dia terajang2 perut aku yang monggel plus comel macam perut rosnah mat aris :) kau hadooooo ?

cerita pasal kentut . aku ada pengalaman ,err maksud aku kenangan paling sedih sengal yang aku pernah ada dalam akal bijak aku ni :) kisah dimulakan begini . drum roll please *dupdap dupdap dakdikduk -,-' ?

umur aku baru injak*injak ehh* 8 tahun .masa tu ,pakcik aku yang aku panggil cik ajib bawa aku naik kereta .puihhh excited kemain sambil buat lompat penyu depan rumah padahal naik kereta je kot .excited tu mengalahkan naik kapal selam :DD .. itulah orang kalau dah excited sangat sampai nak buat majlis kesyukuran 100 hari 100 malam sebab dapat naik kereta .see , amik kau ! protttttt ~ aku terkentut siot dalam kereta .fuhhhhh lega macam baru lepas yakk yang aku simpan setahun punya stok .haaaaaaaaaa :DD .kau fikirlah , umur 8 tahu tahu apa je ? dah puas kentut tu ,pakcik aku cakap :
cik ajib : woii nurul , kau kentut ehh ?
yuyun : wangi tak ?
aku buat muka bodoh je .padan muka dia .sibuk sangat nak suruh aku naik kereta dia . amik kau ! padahal time tu aku tengah nak yakk boleh pula dia paksa2 aku .kann dah kena penangan boom setahun punya stok .Lari aeril zafril ni kalau dapat perempuan macam aku .pengotor ke ? tak tak*buat muka tak bersalah* itu bukan pengotor tapi itu perkara yang taksengaja sengaja dibuat2 .

lepas insiden tu , pakcik2 aku panggil aku chott sebab dia kata aku suka kentut sepah2 .perghhh aku panggil mael lambong lambung  laju2 kang ,baru tahu ! mesti korang geli nak kawan dengan aku kann ? takut aku kentut dekat muka korang kann ? ehh , sekarang aku dah tak kentut sebarang tau ~ gila kau nak kentut sebarang ? jatuh saham aku wehh .. cehhh dulu tak fikir pun jatuh saham pun , tu yang main kentut sebarang je .. sekarang ? gila kau ? hilanglah kecomelan aku yang macam izara aishah ni :)


kbaii :)
Lots Of Love :
Yuyun Shafiqah Jamaludin





No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)