Thanks to NabilaMedan


selamat malam . dah mandi ke semua ni ? kalau belum , bawa2lah mandi sana .. ucukk no ni hah :)

Seperti tajuk diatas , aku nak berterima kasih kepada ketua kampung , para hadirin hadirat sekalian .tak tak , sebenarnya nak berterima kasih pada adik nabilamedan yang comel lagi cute ni :) exceli , entry ni nak bagi korang yang join GA nabila ni panas , wooooo ~HAHAHA :DD jemput ketawa syaitoooonn dengan aku cepat .bagi sesiapa yang join dan menang GA nabila , mehh kita buat blogger lain jeles dengan kita . well , seperti yang korang tahu dekat sini , aku adalah salah sorang pemenang dan aku dapat apa ? dapat shawl . fuhh cantik . baru je abang posmen yang handsome macam aeril zafril tu hantar . nak tengok betapa excitednya aku bila dapat surat yang mengandungkan mengandungi shawl tu .apa2 pun kita , jemput tengok semua .

sebelum dikoyak rabakkan . see , omeyy je nabila balut*betulkan ayat aku?* 
sampai nak buka pun serba salah , sebab bungkus tu cantik no :)

 after dikeluarkan ,siap ada blogger card lagi . nampak dekat atas tu ? 'it`s my lucky day ? fuhh memang lucky day aku lah .

 serakusnya , inilah hasilnya . cantik kan ? please jeles ~


omeyy kan ? 

muka excited aku lepas dapat shawl ni . dah jangan tengok lelama . aku pakai susuk ni !
kang terpikat kang !

btw , terima kasih banyak2 sebab pilih aku . kalau ada buat GA lagi , jangan lupa ajak tau . 
aku bolot semua hadiah . wawawawawawa*ketawa syaitooon lagi*

kbhaii 
Lots Of Love :
Yuyun Shafiqah Jamaludin



1 comment:

tinggalkan ayat manis korang :)