paling happy dengan perangai kau larr bodoh ~


errrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkk ! 
kenyang baru lepas mencekik ayam dari restoran atuk saya , KFC ..
auwwwwwww atuk bagi percuma larr kan ? HAHA :D 
esuk-esuk ~



*comel atuk pakai macam nih ~

okayy stop ! yuyun bukan nak story pasal atuk yuyun nih tapi yuyun nak story bikin panas lebih bikin panas dari segmen zuan melodi tuhh ..
hadoi ~*sambil kipas-kipas kat muka pakai tangan ..
kau nih memang bikin panas betul larr ..kau saja je nak buat hati aku panas malam-malam nih kan ?
kang tapak kaki aku melekat plus melekit kat muka kau kang ! ehh kau nih ..
aku tau aku comel , aku tau aku cute ..rasanya takperlu kot kau nak tengok aku sampai 















*juling

perghhh memang tapak kaki aku makan dea kangg ..nasib je kau kat belah dalam kaunter kalau tak memang aku dah tarik-tarik sambil koyak baju kau kangg ..auchh malu kau nanti ..

FINALLY , yuyun dah story macam orangg giler sampai yuyun sendiri pun terasa bangang buat entry macam nih ..bukan ape larr kan korangg ..yuyun tengah panas hati giler dengan sorangg mak nenek kat KFC nih ..mata kau memang macam tuhh or kau memang takleh tengok perempuan selain kau HAH beruk ?
ops kekasaran bahasa kat situ ..auchhh yuyun takpeduli ..

sape kat rumah dea ade air sejuk yang paling sejuk tapi taknak letak air batu ataupun disejukkan ?
*layankan je~
korangg rasa tak yang entry nih larr paling bangang dalam banyak-banyak entry yang yuyun dah postkan ?LALALA~
-kbhaii ~



No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)