Aku kembali !

 
Syukur kehadrat ilahi sebab dapat juga ingat password blog ni . entah kenapa aku boleh lupa . tulah ibu kata jangan makan semut banyak nanti pelupa . bila dah lupa password , hilanglah keupayaan aku untuk publish entry merepek . eihhh sekarang nak menaip entry pun rasa jari ni keras kejung kebatunnnnnn . Banyak cerita aku nak share . tulah , ishhhhhh*ketuk kepala guna tukul besi* , sejak dah lupa passw ni , aku kena pendam je semua cerita yang sepatutnya dah berbakul2 tersimpan dalam otak , dalam hati . banyak banyak banyak sangattttttttt . sebut je ape . sedih ? gembira ? eihhhhhh nantilah . bagi aku publish entry ni dulu . baru aku publish cerita baru okayy .
BTW , hello kehidupan takde boprenggg . seronok sangat sebab nak buat ape pun , takde orang nak halang :) yeeeeeehayeahhhhhhhaaaaaaa :)
 
nantikan entry best2 lepasni tau . tak sabar , tak sabar , tak sabar*gaya lisa*
 
salam dari istanbul*cehhh* :
yuyun shafiqah

No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)