GEMPAR !


selamat malam . mesti pelik sebab dalam 'Malaysia book of yuyun shafiqah' takpernah aku update time malam kan ? pernah baca entry aku malam2 ? tapi kenapa aku update malam ni ? kenapa dan mengapa ? 
semuanya akan terjawab sekejap lagi :) cehhhhhhhh -,-'

oya aku cakap , kalau update malam2 macam ni , nampaknya dah buat tabiat . cehh update salah tak update pun salah . gigit hidung tu kang ! cuma nak cakap , kalau korang perasan yang blog aku dah tukar skin . alala tu pun nak kecoh kan ? eleh kisah pula aku ? *kena baling bola bowling enambelas biji*

berpeluh2 okayy nak siapkan semua ni . lepas ni kalau ada yang ngaku design ni sama macam dia , memang aku baling tahi hidung aku dekat dia ! 

nota bulu kaki : insyaALLAH , contest  aku akan dilangsungkan dalam masa terdekat ni . watch out okay :)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan ayat manis korang :)